כפי שהבטחתי אני ממשיך לכתוב לכם על כושר וברייקדאנס באתר שלי...
הפעם אני רוצה להציג בפניכם את התיאוריה שלי להצלחה גופנית בברייקדאנס:

משולש הזהב בברייקדאנס


משולש הזהב בברייקדאנס מתבסס בעיקר על הניסיון שלי בעבודת ההדרכה והאימון בברייקדאנס, אך כבר שמעתי כי קיימים משולשים כאלו בכושר גופני למשל- מי שמכיר מוזמן להשאיר תגובה לפוסט זה, כי אני לא מצאתי...

איך עובד משולש הזהב בברייקדאנס?
בכדי להצליח בברייקדאנס, תצטרכו להסכים איתי כי חייבים יכולות פיזיות כלשהן, אך יש לשים לב כאשר מתאמנים לקראת ביצוע תרגילי ברייקדאנס, לחזק את 3 האלמנטים שציינתי במשולש.
בכל תרגיל ברייקדאנס תוכלו למצוא את אחד האלמנטים האלה בולט יותר או פחות מול השניים האחרים.

למשל:
בייבי פריז- הרבה קואורדינציה ( שיווי משקל ויציבות נכנס תחת קואורדינציה) קצת גמישות וכמעט אפס כוח.











פלאנצ' פריז- המון כוח!, קצת קואורדינציה וכמעט אפס גמישות...










בצורה כזאת אפשר לנתח כל תרגיל בברייקדאנס וכך לדעת איפה אנחנו עדיין חלשים בשביל להצליח את התרגיל שאנחנו רוצים לעשות.
כמובן שיש לחזק את כל שלושת האלמנטים שכן, בחסרונו המוחלט של אחד האלמנטים, שאר המשולש נופל ואי אפשר לעשות ברייקדאנס....

חשוב מאד לזכור כי יש דברים אחרים שצריך לפתח כאשר מתאמנים ברייקדאנס; סיבולת לב-ריאה, יכולת אנאירובית, שיפור סגנון אישי ועוד.
חשוב מאד!: תיאוריית משולש הזהב בברייקדאנס מתמקדת אך ורק ביכולות פיזיות שיש לפתח על מנת להצליח לבצע תרגילי ברייקדאנס בהצלחה.

אל תשכחו, שברייקדאנס תמיד מתחיל מהראש....

פיס